Wednesday 2 October 2013

Aku Dikecewakan

Assalammualaikum , K , kali ni nk cite ngan korang . Nmpak tak tajuk kat atas tu . Ye , betul . Aku dikecewakan . Seorang perempuan ni , aku sayang dia , Aku suka dia , Aku cintakan dia . Sampailah satu masa aku beranikan diri untuk bertanya jika2 dia boleh terima aku . Lepastu dia pun kata , lepas exam PMR dia akan beri jawapan . Tetapi , PMR belum berlalu . Dia dah getback balik dengan bf dia .. Astaughfirullah , aku rasa mcm dikhianati .. Aku terkejut ... Aku kena terima jgk hakikat ni rite ? . Jap , mesti korang terfikir aku ni baru Form1 tapi mcm salah aku mntak couple dngan Form3 .. Klau dah rasa cinta ataupun sayamg, umur tak penting . Yang penting hati masing2 utk terima pasangan mereka dengan seadanya . Balik pada cerita tadi . Dia minta maaf and dia suruh aku lupakan dia . Mcm mana aku nk lupakan dia ? Kenangan aku dengan dia asyik bermain di fikiran aku . Semalam, Yunee ckp dngn aku yang dia sayang aku but dia tak boleh nk terima aku . Hmm , kenapa ek tak boleh terima aku . K , sampai sini saja cerita tuh , And dia pun tengah hadapi ujian PMR . Aku harap k dia dapat keputusan yang baik . Assalammualaikum

No comments:

Post a Comment